سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قالب وبلاگ


صلوات : اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

به گزارشمجله شبانه باشگاه خبرنگاران، در بعضی از متون ممکن است به هر دلیلی نویسنده و طراح فایل بخواهد یک یا چند صفحه را به صورت افقی درآورد و بقیه صفحات طبق حالت معمول، عمودی باشد. در این ترفند، نحوه تنظیمات لازم برای انجام این کار آموزش داده می شود.

برای این منظور، ابتدا به آخرین صفحه ای که به صورت عمودی نوشته شده بروید و روی یک قسمت از آن کلیک کنید. سپس از کادر بالای برنامه که حاوی ابزارهای مختلف است، زبانه Page Layout را انتخاب کنید و سپس از قسمت Break، گزینه Next Page را انتخاب کنید.

حالا به صفحه ای که می خواهید به صورت افقی باشد بروید و روی یک قسمت از این صفحه کلیک کنید و دوباره به کادر ابزارها و زبانه Page Layout بروید ولی این بار به قسمت Orientation بروید و گزینه Landscape را انتخاب کنید.

در آخر برای این که صفحه بعدی دوباره به صورت عمودی باشد، مراحل قبل را دوباره دنبال کنید با این تفاوت که در مرحله آخر به جای انتخاب گزینه Landscape، گزینه Portrait را انتخاب کنید.

منبع : http://www.yjc.ir/fa/news/4707716/%D8%A7%D9%81%D9%82%D9%8A-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%8A%DA%A9-%D9%8A%D8%A7-%DA%86%D9%86%D8%AF-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D8%AF%D8%B1-word


نظرات ()

 

گروه مهندسان آبیاری در تلگرام

مهندسان آبیاری در تلگرام

برای عضویت روی عکس کلیک بفرمایید


==========

أَمَّنْ یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوءَ

آقا بیا